main pctre

main pctre

Monday, January 31, 2011

my hidden hobby

salam ceria,,salam tengahri dan salam berlapar perut,,ooo memg aku lapr skrag nie,,tgah tggu abang ak wat blik nsi kak wook,,( klo nak thu ape nsi k wook tggu ak wt entry bru psal nsik k wokk ~hahaha ) tggu2,,punye laa lama,,aku pon tgerak hati nak bukak almari aku,,cri album lama2 mase kecik ingat nak scan n then upload dlm fb,,pastu tag rmai2 kekawan skola teknik dlu,,best sangat boley kutuk2,,hahaha


* eh,,tuu mnusia yg suke ponteng dlm clas
*yg tuu raja tdor
* hahaha yg ni leader pung*ung,,,hahahha
* awk has*izal,,kluar!! saya xmaw tgk awk dlm clas~kene halau ngan ticer edora
~ tuu laa antra kngan kat skola teknik n bile tgk gmbr2 lame msti dk ugkit bnde yg same


soryy,,terbabas entry,,,kuang3,, maka kita akan sambung smula pasal aku tjumpa album tu,,aku ambik satu album,,pastu kat bawah tuu ade 3 kotak,,aku pon bukak tiga2 kotak tu,,laaaa,,, bnde ni rupenye,,ngeh3,, aku terjumpa kotak simpanan barang2 yang aku kumpul,, bende ni kire nye cam hobby ak laa,,HIDDEN HOBBY bukan hidden talent k,,hahah disebalik hobby ak yg utama tuu ( shopping ) maka ade nye satu lgi hoby iaitu collect bnde nie,, tahu x ape?haa try teke,, bukan stamp laa,,ape laa cam bdak2 collect stamp,,


mase dok tengok2 tadi,,sempat juga aku snap bberpa keping pic untuk tatapan umum,,alahai ayat aku skima laa arini,,macam boring kan entry aku ni,,aku xboley berfikir dengan btul klo perut lapar,,,sabar je laa,,,hahah




  taraa,,ni laa yg aku dk kumpul tue,,hehehe,,sorry laa cam semak skit,,kah3,,
xsempat nak ssun xdak mse,,,
ade 3 4 kotak tuu,smua nye resit belian~hasil hobby shoping



ade ke org yg cam aku ni kumpul resit?law ade nti boley laa gtau aku nk tahu sape yg ngokngek cam ak,,hik3



yang ni antra tab2 baju yg bsar2 gedabak,,hehe nice kan
nii lagi,, best tau collct bnde cam niee
nii ade laa yg pling terawal ak smpan,, mase lower6 dulu,,
every week kot g shoping kat lvis,,ngeh3 sengal laa,,
almaklum kat kb nii je yg ade btik,,kuang3

kpd yg tuttt,,ni adlah resit belian kat A|X n btik2 yg len,,
*xyah beratur k masuk btik nih,,hahahah
resit die bukan cam resit giant k,,heheheh
resit bsar2 niee best shopping,,heheh
OMG!!  : oh my gucci
OMC!!: oh my coach,,ngeh3
aku jugak kumpul tket cnma niey,,,nanti bila daa tua2 boley tgk2
kekeke
* nii je yg ade kt kg,,yg len ade kat almri kt umh swa,,
mvie latest,,faster,,the rock blkon,,not bad,,3 stars je ak kasi,,
 itu laa serba sedikit bout my hidden hobby,,hidden kpala otak ak,,hbiskan duit hubby,,hahah ala hby pon same resit2 die dk kt umh umi die


nota tubuh: bukan nota kaki atau tangan k~ aku nak cite smthing pasal shoping menyoping nie,,actually bnde ni brlku kt pvlion,,kat MAC,, mase tuu ak daa nak blik kg so singgah jap je kat pvlion coz sblum tuu ak daa pegi tp lupe nak beli eye lash,,so ak sggah mase nk btolak blek kg,, name lagi nak blik kg kan aku pkai biase jee jeans tshirt,,no high heel, no handbag n no make up,,


nak jdikan crta,,yg sllu ak dk beli ngan  yg name sii chloe tan tu,,but that day,,die mc,,so org len laa yg lyan ak,,nyah skit,,mase ak masuk mac tu,,die cam nk xnak jee layan ak,,okeh!!ak tahu sbb ak pkai xvouge(perasan),,ok ak sbar,,hby ak tgah dk terngekek2 dk gelak sblah ak,,coz die tuu xmaw layan ak,,* coz biasenye ak sllu ckap kat die org sllu lyan ak baik,,heheh daa tekene kan,,ok smbug lagi,,


ak igt nak beli byk bnde coz byk daa perkakas n alatan make up ak nak hbis,,disebabkan nyah tuu layan ak cam harem,,ak beli jee eyelash~ itu makin menampakkan aku cam jakun sbb msuk mac beli eyelash je,,,ok fine xkesah,,tggu laa nti.. ak pkai lawa2 bru ko tau nyah,,heheh pastuu ak ngan hby  pon pegi kaunter,,die nak tye cam acuh x acuh je,,"daa jdi member lum"? ak dgn yakin,,hahah DAAAH!! pastu die mntak no phone nak cek name ak,,bruu laa layan ak baik,,senyum,,cehhh pandang ak sebalah matee tdii si nyah nie,,


name ak kat c2 ye nyahhhh,,,!!




::::moral >jangan pandang org pada luaran,,ngeh3::::::



2 comments:

mr & mrs faiz

mr & mrs faiz