main pctre

main pctre

Thursday, February 10, 2011

benda yang mybe korang xtahu

once you have been tagged, u r supposed to wrte a note, with 25 (or more) random thing, fact, habit or goal about u,, then u have to tag a person who tag  u..


IF I TAG U,,ITS BECAUSE I WANT TO KNOW MORE ABOUT U,, hehehe


si yett la ni tag ak,,thanks tau


1~ name aku YASMIEN AIEZZAM anak  kepada loving couple EN YASIN BIN AWANG & HARIMAH HAMZAH,,ak dilahirkan 22 tahun yg lepas,,,agak lama laa jgak kan,,,hehehe alah boring la crte bnde2 cam ni korang memg da thu kan,, 


2~ aku istri kpd makhluk yg sangat penyayang iaitu MOHD FAIZ HUSAINI,,pada 14 jun 2010,, ak kenal ngan hubby ak pada 04 feb 2006,,terjatuh cinta 17 julai 2006,,(17,07,06 sape perasan tarikh ni,same ngan ape,hehe) 
bertunang 14 jun 2009..


3~ aku paling xsuke kucing or semua jenis pet!


4~ selalu lapar,,kena makan setiap mase,,law lambat makan trus demam+skit kepla,,oohh memg susah 


5~ sangat memilih bab makan,,hanya my hbby yg memahaminya,,huhu~pangai burok ak


6~ak xley tdoo tanpa ada bantal yg ckup,,kurang2 kene ade 5 bijik ke atas,,kple, tgn kanan kiri, kaki kanan kiri, pastu pluk 1,, sbb tuu ak mlas nk tdo umh kwan2 bile diorg pelawa,, mlas nk agkut btal ak


7~ selalu lewat ke clas,,dari drjah 6 lagi smpai laa msuk u,, 


8~ selalu wt keje last mnite


9~ aku bnci liyana jasmay,,biar la die xknal ak n xsyg ak pon,,hahah tp ak xsuke die xthu knpe,


10~ juga benci kat artis2 jambu n bajet bgus


11~ suka makan nsik kak wok(popular kat klntan) nasi kukus, satay baung not kajang, n mee celup,,,kikiki


12~ xboley panas nanti demam


13~xboley tmpt xselesa nanti demam,,means xselsa bukannya nk kene dk kat htel 5 bntag,,mksud ak law pegi mane2 cam lwatan kan,,,pastu kene ikut arhan,, fham x mksud ak,,xfham xpe la xpnting hahah ak mlas nk crte,,


updates


14~ wajib bawak phone or ps2 klo masuk toilet,,hehehe if nak 'uuk",,ngeee,,boring weii dk syap dlm tu,,tu kene ade telphne boley maen msg nga hby (even hby dk kat ruang tamu), dgar lagu, maen game,,~truk kan,,


15~ kebanyakkan kawan baek ak adalah drpada musuh ak,,means die tuu mnjdi musuh ak dulu pastu bebaik n then jdi kawan baek,,,hehehe cam syi kuzandra,,,musuh ketat fom1,,,(gadow psal sape byak pen warna), fadilah mat zan( gadow psal berebut nak dk saf dpan mase smbyg asar) hahaa siap tolak2 gile btul,,pastu bebaik mase tkwndoo n smpai skrg jdi kwan baek,,, 


16~ lpas bc yg syi punye,,bru ak teringat,, yang ak byk pesamaan ngan die,,opcoz laa,,sbb tu boleh bkawan lama,,ngeh2,, korang buat baik ngan ak,,ak 2x baik ngan korang,,skli korang wt taik,,berkali2 ak wt taik kat korang,,heheh, merajuk adalah sfat yg sebati dlm diri ini( same kan ngan syi)


17~ well ak suke ckap dri ak kiut, cntik n seumpaamanya,, semua tuu hanya laa untuk melawak n bgrau ngan korang,,so jangan copp ak sbg minah poyo k,,heheheh,,memg klo korang xknal rapat ak,,korang ckap ak poyo perasan dri cantik,,tp memg cntik,,hahaha kan da kne  1 x  tu,, ok seriusly,,ak xperasan ak tahu takat mane dri ak,,n wlopon ak xscntik mdel2 kat luar sane,,nmun ak bsyukur ngan dri ini,,hehhee


18~ sering dikaitkan or dikatakan muka macam INTAN LADYANA,,hhahahah same ke?? xthu laa korang ade mate korang nlai laa sndri,,,kuang3 


19~ agak pndai memasak,,hahahaha wlopon xterer,,tp cam gulai ayam ke daging,,itu smua xpenah buat lagi,,


20~ dunia perguruan bukan la pilihan hatiku,,sbb ak xde jiwa n cri2 seorang guru,,mak aku n my family yg nak sangat ak ambik kos pendidikan ni,,,xpe laa bila lagi nk gembirakan hati diorang kan,,hehe


21~ impian aku ingin memiliki sebuah perniagaan sendiri ( xde kaitan ngan hubby, nk lawan ngan hubby),,xkire la ape jenis perniagaan pon,,


22~aku minat PUSSYCATDOLLS,,hehehe ofcoz laa sbb diorang cantik n pandai menari,,minat gile laa!sampai aku beli baju singlet PCD ni,,tempah dalam ebay,,pastu aku beli sarung bantal,,tapi xguna agi,,hehe


23~aku sangat selekeh bila berada kat upsi,,,hahaha XDE  keinginan aku nak melawa kat tempat ulu cengginih,,haha


24~ aku mengamalkan prinsip: masuk kandang kambing mengembik dan masuk kandang lembu me,, me ape ehh lembu,,lupe laa,,hahah ala xkisa laa janji aku suaikan diri menikut tempat,,,


25~ aku suka merendah diri,,,hahaha btul laa,,,tp law ngan manusia yang riak,,aku 2x lebey riak,,ok memang itu pangai aku selalu je wat jahat 2x ganda,,




ap lagi nk ctre,,,da laa mlas laa,,,hahahaha  


ni ak tag,,


hasrizal
syi kuzandrik,,


bila di tag jgn laa nak memilih nk bgi feedback ke x,, org tag mknenye org igt kat kite,,so sile hrgainye,,
~mood mrjuk,,hahahha

4 comments:

  1. kena plak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! berah jgnla majuk bur!!!

    ReplyDelete
  2. nati ado maso ja wat deh.. loni bizi sket.. hahaha

    ReplyDelete
  3. hom,,wat laa bilo2 pon jji wat,,klu x ambo traso pah lube jntug hahahah

    ReplyDelete

mr & mrs faiz

mr & mrs faiz