main pctre

main pctre

Friday, February 11, 2011

INI JANJI AKU!



Aku memang agak stress sejak kebelakangan nie,,, 2 3 minggu ni badan aku kembang secara mendadak..huhu stress weii,,serius,, korang tengok laa puas gambar aku yang latest tu n bandingkan ngan yang sebelah tu,,,hanya dalam masa 6bulan,aku berubah,cepatkan,,dulu ak 50kg,  sekarang da 60kg,, kalau aku memang berterusan cam gni tanpa usaha,,memang  xsesuai ngan tagline blog aku,,IM SUPERWOMEN,,bagi aku superwomen maksudnye berusaha menjadi secantik mungkin untuk my hubby,,bila da kembang cam gni nak cantik tang manenye,,huhu,,nak kate aku makan banyak,,memang makan banyak,,hehehe,,yelaa aku kurangkan  makan laa nanti,,,

Yaaa dengan ini aku berjanji aku akan berusaha untuk kurangkan berat badan n mendapatkan shape yang dulu tu,,shape yang mane aku muat saiz s no L n XL!!! dulu,,klo nak beli baju,,miss saye nak bju yg kat ank patung tu,,saiz s kan,,n senang klo hbby ak tlg belikan bju pon same gak,,,walau aku xikut skli,,die just ckap saiz ank patung,,tapi!!,benci gilee sekarang bile g kedai,,aku selalu je ambik baju saize s dan m try,,bile masuk fitting room,,ok baru aku sedar,,,diriku bukan lagi 6 bulan yang lepas,,, dengan berat hati bukak pintu n then,,’akak,,, saiz L n XL  ade x?’,,,dalam hati punye laa,,,^%$^#%^&..ok faham kn,,,

Kalau!kalau k! Kalau aku xberusaha n tak juga kurang berat badan,,dengan sendirinya blog IM SUPERWOMEN ni tidak akan wujud lagi,,,itu janji aku,,

Aku xde keyakinan diri sekarang,,,daah lame aku xambik gambar,,xkuar jejalan ngan my hubby,,aku xde keyakinan,,,semua baju aku pkai rase xcantik,,,huhu,,sape yang perasan,,mane ade gambar aku terbaru upload kat fb tu,,huhu sedey wei!! Xpe aku besemangat nak kurus ni,,,

::Mybe kesan dari pelbagai jenis vitamin yang aku makan,,aku xtahu la,,tapi selara aku memang naek sekarang,,,::


15 comments:

  1. *selera ! " pik , esok kito jogging deh " tu jah skalo ,,

    ReplyDelete
  2. xleh kecek sajo doh loni min.. keno wat sungguh..

    ReplyDelete
  3. dk wat doh ni ja,,bgun tdi makan pisang sebijik jah sarapan,,,kah3,,sklo nsik so bukuh doh kul9 tadi,,,v skongan etep sain2 weii

    ReplyDelete
  4. biasalah..kalau doh jadi bini org gakk...berat mesti up punyer..tu belum lg ada anak..lalalala...

    ReplyDelete
  5. mgkin ader isi kot perut tu,,ha2 serius la nmpak bdn u naik,,tapi tu tnda bhagia agknya =)

    Contest Paling mudah nak Menang!

    ReplyDelete
  6. mia sara~ huhu,,tu laa nak ON DIET nie

    ReplyDelete
  7. wanacesh~hehe,,tatau laa tu,,tp rasenye x kot,,:P

    ReplyDelete
  8. asteridadeline thanks ! :P
    apis v2..nanti i kunjung balik

    ReplyDelete
  9. kalau SUPERWOMEN tak moh di wujudkan lagii...oraitla tuuu coz pas niee kena wujudkan SUPERMAMA pulak....kuikuikuoiikui...

    ReplyDelete
  10. tgk ado pic adik atas tuuu...

    ReplyDelete
  11. miania,,,hahahaha supermama,,,okey jgak hahaha

    ReplyDelete

mr & mrs faiz

mr & mrs faiz