main pctre

main pctre

Monday, January 2, 2012

~SCAN 4D~


yeayyy.. ak da buat scan 4d tgok baby,,,hehehh suke2,,,

aritu pegi check ngan hubby ( 17/12/2011) sebab nak tau pekembangan baby kot2 ada masalah,,

sebab entry lepas aku ada gitau baby aku besar,

so sebab xpuas hati aku g check ngan dr lain,DR ANG kat depan kb mall,,,

kat situ check ngan 3d/4d terus...

dr cakap baby aku ok,normal,mybe dr lily salah kira aritu,,n

yang bestnye da tau gender baby,,,heheheh best sangat2,,

ok malas aku nk taip panjang2..tengok je la gambar yang di scan ni,,,

nk tau x gender baby ape?heheheh biar la rahsiaa,,,








scan 4d,,yang ni real,,xnampak sangat muka baby,,,
sebab baby kecik lagi,,,
masa scan baby 4 bulan,,
so muka dia xjelas sangat

masa scan,,baby gerak2 tangan dia,,heheheh



dr cakap baby xde isi lagi sebab baby kecik lagi..:)








xmahal pon,,,RM180..ingatkan sampai 2 3 ratus..heeheh mummy ngan daddy xsabar tunggu baby tau,,,:)



No comments:

Post a Comment

mr & mrs faiz

mr & mrs faiz